Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2021. augusztus 9., hétfő

24 percet vártam a villamosra

 

Saját fotó. 

Vasárnap 33 Celsius fokban 24 percet vártam a villamosra a Nagyállomásnál. Sok vagy kevés? Nekem soknak tűnt. Türelmesen vártam. Néhány évvel ezelőtt legfeljebb 15 percet vártam villamosra,de ez a múlt,a jelent kell nézni.Miért vártam 24 percet?Mert vasárnap volt,hétvégén ritkán járnak a villamosok és autóbuszok, ugyanis kevés váradi utazik a HKV/OTL járatain,kivéve engem.A lényeg,az ígéretek szerint sokkal jobb lesz a tömegközlekedés Nagyváradon,ha az összes pénzt " lehívják " az EU pénzalapjaiból.Addig ki kell találni valamilyen megoldást,például a gyaloglást,mely egészséges !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése