Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2018. március 1., csütörtök

Infarktus egy számla miatt ?

Factură de infarct? Termoficare SA: asta e…  
Forrás:bihon.ro


A Jurnalul Bihorean cikkében egy fiatal házaspárról ír,akik egy napon eddig soha nem látott számlát kapott a Termoficare cégtől.Hiába védekeztek,ki kellett fizetni a számlát,1.390 lejt.A számlát nézve,majdnem infarktust kaptak.

Hasonló élményen estem át én is.Eddig soha ennyit nem fizettem ki a lakótársulásnál.Tavaly januári számla és az idei között több mint 80 lej különbség van.Nem tehettem mást mint a házaspár, kifizettem.Mi lesz később? Semmi jót nem ígérnek a szakemberek.Felkészülhettünk a legrosszabbra. Ami biztosan, számlákat ki kell fizetni,még ha infarktust is kapunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése