Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2018. február 16., péntek

Egy szomorú nap a Kálvária dombon február közepén

Miért voltam szomorú a Kálvária dombon?A lehangoló látvány miatt.Egyedül bóklásztam ott ahonnan néztem néhány évtizede,néhány éve a szeretett városomat.Micsoda panoráma látható a Kálvária domb tetejéről.Február közepén vettem a bátorságot,felmentem a Kálvária dombra,melyet sokan Gombának,vagy Ciupercának hívnak.Nem mertem sétálni a teljes szakaszon,mert le van zárva.Nem találkoztam egy őrrel sem,még kevésbé munkással.Soha nem lesz olyan mint volt a Kálvária domb '
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 

Teljes album : Egy Váradi Facebook 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése