Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2017. november 15., szerda

Üzenet Amerikából : Sok a szöveg, kevés a fotó Nagyváradról

Üzenetet kaptam Amerikából. Az egyik blogolvasó azt írta :"Sok a szöveg, kevés a fotó Nagyváradról ".Megírta azt is, hogy szeretne több fotót a központról és a belvárosról, mert itt élt fiatal korában. Megjegyezte, külön élmény volt megnézni a Képeslapok, fotók a régi Váradról című két albumot. Miért hagytam abba! - kérdezte.

Elgondolkodtató az üzenet.Elismerem, igaza van. Több fotó és videó kell a blogba. Nem elsősorban a váradiaknak, mert,itt élnek, hanem azoknak akik messze élnek Váradtól. Hamarosan itt van a tél, mégha ma Szép őszies idő van. Télen is szép Várad,különösen a havas Várad. Nagyon örvendek annak hogy soknak tetszik a két album. A télen tovább folytatom a szerkesztését. Mindenhez kell idő. Meg kell találjam a számomra a legjobb módszert, ugyanis nem vagyok informatikus. Autodidakta módon tanultam meg azt amit tudok. Nem sok de arra jó,hogy másnak szerezzek egy kis örömet, itt a Váradtól messze élőkre gondolok, akiknek nincs lehetőség arra, hogy sétáljanak a városunkban.Néhány év alatt nagyon sok fotót és videót készítettem Váradról. Az más kérdés, milyen minőségben. Nem vagyok író, nem végeztem egyetemet, mégis a  blog látogatási statisztikája azt mutatja, hogy sokan megnézik, ugyanis több mint 270.000 látogatója volt eddig a blognak. Nem marad más hátra, mint megfogadom az olvasó tanácsát, kérését.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése