Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2017. november 17., péntek

Mit jelentett számomra a Teenager party és Cseke László?

Cseke László 

Mit jelentett számomra a Teenager party Cseke László ?Elismerem, 1989 előtt rendszeresen hallgattam a Szabad Európa Rádiót. Nem csak a híreket hallgattam meg, hanem vasárnaponként a Teenager party-t. Nagyon nehéz elképzelni ma, mit jelentetett számunkra a Szabad Európa Rádió. Mi elvoltunk zárva a külvilágtól. Nem volt szabad véleményt nyilvánítani, esetleg szűk baráti körben. Vasárnap leültem az Orion Rádió elé. Lehalkítottam, nehogy bejelentsenek a Szekúnak. Felhangzott a Teenager party szignálja, majd Cseke László jellegzetes hangja. Tőle tudtuk meg, mi történik a zenei  világban. Igaz, sokszor a hang elment, de türelmes voltam. Ez már a múlt, mert már nincs sem Szabad Európa Rádió, sem Cseke László, aki tulajdonképpen Ekecs Géza volt. A neve  mellé azt  lehet írni 1927-2017.A Teeenager partynak végleg befellegzett, de a mi emlékeinkben létezni fog. Cseke Lászlóról olvashatjuk a következőket :

"A Szabad Európa Rádió egyik legnépszerűbb műsora, az 1959 májusában induló Teenager party volt, melyet Cseke László szerkesztett. A műsorban hallhatták először a magyar fiatalok a rock és a beat világsztárjait, Chuck Berryt, Elvist, Cliff Richardot, a Beatlest, vagy a Rolling Stonest"
Teljes cikk : nemzetikonyvtar.blog.hu

Hallgassuk Cseke Lászlót! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése