Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2017. november 18., szombat

Hazafelé a központból késő este

Igencsak zajos volt az élet péntek este a központban. Fiatalok jöttek mentek kis és nagy csoportokban a Fekete Sas Palotába. A dübörgő zene elnyomta a beszélgetéseket zaját. Egyszer elém lépett egy fiatal lány ajánlatot téve. Nem tudtam válaszolni, mert megjött a villamos. A fiatal lányt szinte "faképnél hagyva felszálltam a villamosra. Nem tudtam nyugodtan elmélkedni, mert egy csoport randarílozott. Még volt egy idősebb rajtam kívül, aki nem merte megszólítani a fiatalokat. Nem tudom azt mondani, hogy belém kötöttek, de nem sok hiányzott. Belemélyedtem az új mobiltelefonom titkainak a felfedezésének, mert nem akartam beleszólni a beszélgetésükbe. Számoltam mennyi megálló van hátra. Nagy megnyugvás volt számomra, hogy a csoport nagyobbik része leszállt. Feltudtam lélegezni, mert a csoportból egy fiú és egy lány foglalkozott egymással. Végre én is hazaérkeztem. Nem szeretnék hasonló élményben részt venni, inkább ha lehet, kikerülöm a központi kategória este,  nehogy rosszabbul járjak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése