Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2017. március 14., kedd

Miért nem tud együtt ünnepelni március 15-én Váradon a két magyar párt?

 
Forrás : bihorel.ro

Miért nem tud együtt ünnepelni március 15-én Váradon a két magyar párt? - kérdezem magamtól.A kérdésre nem tudom a választ,mert egyik magyar pártnak sem vagyok,illetve voltam tagja.Nem ismerem a háttért.Nagy "blamának" tartom,hogy egy napra sem tudják "elásni a csatabárdot " Váradon a magyarok.Az egyik helyi román lapban jelent meg egy cikk, mely részben választ adhat a kérdésre.Részlet a bihorel.ro cikkéből :" Munca edilului a fost uşurată de faptul că părţile implicate au căzut de la bun început de acord asupra unui lucru: în niciun caz nu vor sărbători împreună!" Az ok : nem egyszerre fognak ünnepelni,vagyis nem azonos órában.Miért kellett egy bíró,vagy közvetítő a két magyar pártnak? Számomra rejtély.Március 15-e minden magyarnak az ünnepe. Pontosabban fogalmazva : kellene.Az sem vigasz,hogy a magyarországi pártok sem fognak együtt ünnepelni március 15-én.Csak bizakodni és reménykedni tudok,hogy egyszer együtt fognak ünnepelni március 15-én a magyarok Váradon '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése