Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2016. április 5., kedd

Webhely a Nagyváradi Atlétikai Clubról - NAC/ICO

 
Nagyváradi Atlétikai Club - NAC/CAO.Forrás : Forrás : Clubul Atletic Oradea - Nagyváradi AC Facebook

Miért készítettem egy webhelyet a  Nagyváradi Atlétikai Clubról?Mert sokat hallottam a csapatról fiatal koromban a váradi szurkolóktól. Kihasználva az internet adta lehetőségeit ,időt és energiát nem kímélve, több adatot,fotót,cikket gyűjtöttem össze a híres NAC-ról,melyre mindegyik váradi büszke lehet,mert beírták a nevüket a magyar és a román futball történelmében,egyszeres magyar és román bajnokok lettek. 2010 november 13-án, a 100 éves centenárium gálameccsén döntöttem el, hogy foglalkozni fogok a NAC történetével,és a játékosokkal.Az Egy Váradi Blogban többször írtam bejegyzést,melyet sokan elolvastak.A nagy érdeklődésre való tekintettel,elhatároztam,hogy külön foglalkozok egy blogban a csapattal.Létrehoztam egy webhelyet.Elkészítettem a legfontosabb oldalakat.Összekötöttem a blogommal és a Facebook oldallal,mert a webhelynek kevés a tárhelye.Nagy vonalakban kész van, de ha találok még adatot,cikket és fotót, a meglevő oldalakon olvashatják, vagy nézhetik.Vannak még váradiak,akik látták őket focizni.Milyen jó volna,ha leírnák egy-egy történetet,és elküldenék,mert a generációm és a mai fiataloknak nagy élmény volna olvasni ezeket a beszámolókat. Szomszéd Turi Lajos, a volt Szőrmegyár dolgozója mesélt sokszor a csapatról,de mások is,de akkor nem jegyeztem le.Sajnos videó felvételt nem nagyon maradt,de hátha sikerül,mert jobban tudnánk megérteni a NAC titkát.Remélem,sok váradinak sikerül átadnom az információkat,és fognak segíteni abban, hogy minél több adat jelenjen meg nekünk,és a felnövő váradi generációknak Nagyvárad egyik büszkeségéről,melyet röviden NAC-nak hívtak ... 

Oldalak.Kattintson rá : 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése