Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2016. február 1., hétfő

Partok között

 
Fotó : Farkas László 

Farkas László ismét jelentkezett egy új bejegyzéssel,mely a blogjában olvasható.Ezt írja a bevezetőben : "Ezt a címet is kölcsönvettem, nem azért mintha oly nehéz lenne címet találni egy írásnak ( bár néha tényleg az), hanem inkább tisztelgésből az egykori újságírónő, Implon Irén előtt. A közíró előtt, aki oly szépen szólt, oly szépen tudta megszólaltatni írásaiban a váradi lélek húrjait. Ha egykoron tárcáit, szösszeneteit olvastam a napilapban, mindig úgy éreztem, ezt én is tudom, én is mondhatnám, ezt helyettem írta. A tollrajzokat tartalmazó kötetet olvasva pedig rá kell jönnöm, mint azt már egy előző írásomban is mondottam, nem sokan írtak nála szebben, szívhez szólóbban a városról." 

Miért írta meg ezt a bejegyzést? "A napokban a Körös partján sétálgattam, a sétányon, amikor eszembe jutott, hogy a kötetben két írást is olvastam a Körösről, az életet adó vízről, amely víz mellé telepítette szent királyunk, kedves városát, Nagyváradot." 
Teljes bejegyzés : farkaslaszloblogja.blogspot.ro

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése