Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2015. február 28., szombat

Vársánci ringlispir

Fotó : Darabont József

Darabont József fotója a Vársáncban készültek.Miért fontos számomra?Mert egyik legszebb gyermekkori emlékeket idézi fel.Nem a fotó előterében látható fuvarosok,hanem a fotó baloldalán látható ringlispir .Úgy írom le ahogyan kiejtem.Édesanyám sokszor ide hozott játszani,mert több lehetőség volt.

Az egyik ringlispir volt,mely félelemmel töltött el.Féltem nagyon,de azért felültem,mert nem akartam gyávának mutatkozni.Sokszor behunytam a szemem.Nem mertem sírni,vagy kiabálni.Óriási élmény volt számomra.Ha jól viselkedtem édesanyám megjutalmazott. Felnőtt lettem és a ringlispir eltűnt,mert más játék lett helyette,de az emlékét ma is felidézem.Milyen szépek voltak azok az évek,de elszálltak ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése