Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2015. február 13., péntek

Schmitt Pál még doktor ?

dscn1004.JPG 
Scmitt Pál.Forrás : papolok.blog.hu 

A Partium FC 2015. évi sportbáljának fővédnökeként Nagyváradra látogatott Schmitt Pál, olimpiai bajnok vívó, Magyarország egykori köztársasági elnöke. Ott találkoztam vele és találkozásunkból ez a beszélgetés született meg - írja a papolok.blog.hu.

"Mi volt az interjúban mely kiverte a biztosítékot? Scmitt Pál arra emlékszik hogy még doktor : Én büszkén, egyenes derékkal, és jó érzéssel mondtam le a mandátumomról, ezt a parlament elfogadta. Aztán részt vettem egy peres ügyben az egyetemmel szemben, amit megnyertem, és ők is deklarálták, hogy semmiféle etikai vétség nem történt. Következtetést nem vonok le belőle. Úgy éreztem annak idején, hogy jót cselekedtem."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése