Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2014. december 27., szombat

Tóth Andit elüldözik szülővárosából - Nem üldöztem el,várom vissza ...

Tóth Andi énekelhette el újra A győztes dalát! 
A győzelem pillanatában Tóth Andi.Forrás: rtl.hu 

Elüldözik szülővárosából Tóth Andit (15) és családját. A fiatal énekes tehetség egyszerre járja meg a mennyet és a poklot - írja a Blikk.

Ezt nyilatkozta a Blikknek :  "Számítottam rá, hogy nem lesz mindenki boldog attól, hogy eljöttem az X-Faktorba. Szinte természetes, hogy vannak irigyek, de ami történt, arra nem voltam felkészülve. Olyan emberek fordultak ellenem, akiktől támogatást reméltem."
Teljes cikk : blikk.hu

Nem tartozom az üldözők csoportjába,mert első pillanattól neki és brassói lánynak drukkoltam.A cikk rossz fényben tünteti fel a nagyváradiakat,pedig sokan megszerették Andit.Irigyek,rosszakarók mindenhol élnek.Miért kell azt írni , elüldözték?A Blikk bulvárlap és minden számát nagy példány számban akarja eladni.Ez üzlet,de nagyváradiak hírneve nem.Nem tudom mi az igazság az ügyben,de a neheze még hátra van Andinak,melyhez sok sikert kívánok.Talán majd fellép Nagyváradon is vagy Bihar megyében is.Ott voltam Tolvai Reni nagyváradi fellépésekor,mely emlékezetes volt,ott leszek Tóth Andi fellépésekor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése