Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2014. október 18., szombat

Miért nem vagyok „böszista" vagy „băsişti" ?

 
Forrás : ebihoreanul.ro
 
Miért nem vagyok „böszista" vagy „băsişti" ?Mert nem vagyok.Victor Ponta nagyváradi látogatásakor olyan kifejezést használt az ellenfeleire mint „băsişti",magyarul „böszista". Miért kell sértegetni azokat akik nem a Victor Pontát támogatják?Miért kellett ezt mondani? Mert választási hadjárat van.Pontának tudomásul kell venni azt a tényt,hogy demokrácia van és tiszteletbe kell tartani a másik véleményét is.
Forrás : ebihoreanul.ro

Miért nem vagyok „böszista" vagy „băsişti" ?Mert politika szempontjából semleges vagyok.Nem voltam egyetlen pártnak sem a tagja és nem is vagyok.Meglepő lehet,de még az RMDSZ-nek sem az Erdélyi Magyar Néppártnak sem vagyok a tagja.Nem vagyok „böszista". Van egy közmondás : Akinek nem inge,ne vegye magára ' Nem veszem magamra,de leírtam a véleményemet ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése